Vilken underbar utekväll igår.

Hei Hei allesammens.

Vilken underbar kväll, känner mig helt slut i kroppen.
Det går inte att beskriva miljön på en norsk pub.
Så mycket mysigare och så mycket mer folk än i Sverige och så mycket mer skönare folk på krogarna.
Var på ett ställe fram till 3 som heter Andys Pub.
23 års gräns och massa moget folk.
Drar tamejfan 7öl för 62 kr styck... herregud tänker ni nog och det gör jag med dan efter. :)
Nej men man kan inte säga att det var värt det men det var så innåthelvete roligt iallafall :)
Träffade två männsikor som kan tänkas hjälpa mig med det mästa i Oslo när jag flyttar 1 Oktober.
Bra att ha lite kontaker här också.
Fick deras telefon nr.

Ikväll så är det nått riktigt häftik på kanaTONorge.
Det är Joe Laberos show.
Kommer bli grymt kul att se.
Blir en hemma kväll för mig idag känner jag.
Blir tre dar till här efter min månads jobb.
V31 åker jag hit igen och då är brossan med för att kolla läget.

Kommer med ett inlägg lite senare sköt om er.
pussar.

Lite bilder från igår:


Fyra jentor jag träffade igår.. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0