Ute och chillade med grabbarna.

Fyfan va kul det var att träffa alla grabbar igen.
Vi snackar om en grabbkväll igen hos Fredde.
Det ska bli grymt kul, sänka nåra bira och snacka.
Vi satt och tjatade lite på Aturai att han skulle komma med bilen och
köra till kallhäll för att möta Johnny, Fredde och Danne.
Han kommer runt halv 1 tiden och vi träffar grabbzen vid kvart i vid kallhälls centrum.
Längesen det bara var vi grabbar som träffades och snackade, det är det jag föredrar allra mäst.

Imorgon ska jag söka jobb i Norge.
Skicka iväg 20 CV via epost till 20 olika företag.
Ska bli intressant och se om man får något svar. (det hoppas jag) =).

Kommer väl spendera min tisdag i sängen tror jag.
Känner just nu för att sova 20 timmar i streck är så otroligt trött.
Så skönt att ha semester och inte fokusera på bestämda tider.
På onsdag blir det Toxic med Fredde, Aturai, Bror , Barbod och kanske Johnny.
Ser fram emot det som fan.

Pussar och Kramar // svenskjäveln ..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0