Överlycklig, fyra dagar i ren lyx.

Hejsan alla underbara individer!.

Jag är så glad just nu!
Kan inte beskriva min glädje, helt underbart känns det.
Kommer att tillbringa 3 nätter på hotell Edderkoppen i Oslo.
Trådlöst internet ingår i priset och kabeltv.
Dubbelsäng för mig själv, herregud vad jag ska sova gott.
Kommer kunna sitta och spela poker och blogga.
Bilder kommer givetvis på bloggen här under helgen.

Ikväll smäller det!
Ödesmatch mot Malta.
Personligen hoppas jag och tror på en stor seger för Sveriges landslag.
Kommer tippa 5-0 till Sverige.
Wicktoria tror på 1-1 och det är rena dumheten.
Ett svensk landslag är inte så dåligt som folk tror just nu.
Det kunde blivit både 2 och 3-1 till Sverige mot Danmark för helvete.
Underskatta inte det svenska landslaget säger jag bara.
Vi kommer att krossa Malta, frågan är bara hur mycket vi krossar dom med.
Målskillnaden är väldigt viktig i det här kvalet och därför är det viktigt att vi sätter in många baljor.

Nu ska jag njuta av min bira och fokuserar på matchen ikväll och packa klart det sista.
Kommer med ett inlägg som sumerar min kväll inatt.

Ta hand om er.

Info om rummet och bilde på mitt rum:

Här bor jag från och med 11juni - 14 juni

Kommentarer
Postat av: Hans Sannerdahl

Hoppas allt är bra o rummet är till belåtenhet....Lycka till//Pappa

2009-06-11 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0