Mörkret börjar lägga sig över Oslo.

Vilken kväll.
Riktigt fint att se ut över Oslo från balkongen.
När man är själv börjar man tänka rätt mycket.
Saknar kärlek, jobb och pengar.
Men allra mäst kärlek.
Jag klagar inte direkt på att vara själv... kan bli lite trist ibland.. men om man tänker efter så finns det en hel del föredelar med att inte ha en flickvän.
Huvudsaken är att man har vänner som gillar att umgås med än.
Det är för mig prio ett.

Flickvän kommer när det kommer, orkar inte leta längre.
Vill inte ha nått för en vecka, tycker jag bara känns onödigt och jävligt B.
Vill ha nått att bygga på.
Jag är ung jag vet, tiden ligger framför mig och sånt skitsnack...
Herregud, om man bara kunde ha en flickvän som förstår mig och är lika vacker som min utsikt över Oslo.
Men man kan ikke fa allt her i verden...

Hoppas det blir två fest dagar nästa vecka med Barbod och Alex.
Måndag blir det väl nåra bira på PG och på onsdag blir det väl Klubb onsdag på Toxic.
Ser jag framemot.

Nu säger jag godnatt och sköt om er.
Till er som har nån att sova brevid inatt ... ta vara på den stunden.
Det är inte många som är så lyckligt lottade som ni.

Kram och godnatt Sverige.

Kommentarer
Postat av: Alex med kärlek

Sover hos Jennie idag, riktigt mysigt. På onsdag fixar jag en brud du kan dra hem till dig, så får du också njuta :)



Hare gött :)

2009-06-14 @ 00:15:43
Postat av: Johnny

Sluta för fan, får ångest.

2009-06-14 @ 17:45:04
Postat av: Negern som gillar bärs

7 och en halv timme på buss är aldrig nice ;|

2009-06-15 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0