Hemresan xD

Herregud nu ska jag ta ett djupt andetag och berätta om min otroligt sjuka och jobbiga hemresa.
Började med att jag gick upp vid 9 för att äta frukost.
Sen städade jag mitt hotellrum och fixade lite med receptionen.
Jag checkade ut och gick ungefär 10 minuter till tbane och tog tåget mot det som är Oslos svar på T-Centralen.
Hahaha, man märker när man börjar gilla staden, det är när man börjar planka :)
Okej, 2,5 timme kvar tills bussen går.
Blev nästan sur på mig själv att jag inte låg och drog mig i sängen längre, men jag ville inte missa frukosten xD
Började ringa för mina 200 nok till höger och vänster men den ända som svarade var Robin, haha.
Alla var så jävla tråkiga förfan.
Skitsamma.
Satt mig och drog en Kaffe Latte på ett cafe som hetter expresso bar.




Efter den extremt goda latten gick jag och satt mig och snyltade på Burger Kings bredband.
Satan va segt det gick, men när jag just hade fixat allt och kollar upp ser jag framför mig nått jag bara måste fota.
Sätter upp kameran och fotar i smyg.



Vet inte hur detär med er, men för mig är detta humor/ångest.
Han vaknar upp och kollar på mig och säger.
Fan va ont jag har i rumpe.
Jag ler mot han bara och han ler tillbaka.
Men jag tänker " tacka fan för det som du ligger och breder ut dig".
Tiden går av nån konstig jävla anledningen.
Klockan är 13.00 och jag drar på bussen.
Nu ska ni veta att sitta på en buss utan musik eller nånting är det jävligaste och mäst tråkiga jag gjort.
8 timmar satt jag och inte gjorde ett ändaste jävla jack shit.
Satt mäst och störde mig på massa jävla kommentarer.
En 30 årig tjej som hoppade på i Örebro och satt sig, åkte ungefär 1,5 timme i buss till västerås.
Hon ställer sig upp i västerås och säger, "guud jag har suttit länge nu.. fan måste sträcka mig"
Käften på dig för ihelvete.... prova sitt i 8 timmar utan att strecka på dig.
Det är fan ett jävla hån mot mig och det andra som suttit.
Sen inte nog med det sitter det en jävla kloss bakom mig och lägger av en stor jävla brakare.
Han skäms inte och jag sjunker ner i stolen av garv.
Vad gör han? tänker jag.
Vad i helvete gör han?
Började lukta en blandning av baconchips och Ostpopcorn i halv bussen.
Fyfan det är sista gången jag äter det.
Så jävla mycket ångest alltså.

När jag kom hem hade jag så jävla ont i röven så det finns inte.
Hahaha, jag klagar nu och inte på bussen.
Nästa gång blir det tamejfan flyg till oslo.
25 Augusti åker jag och Danne dit för att stanna 4 dagar .
Längtar redan ;)

Nu ska jag troligtvis ut och möta folket och spela fotbolls ruta.
Eller spela och spela .. sitta där och umgås.
Har inte rätt kläder för att lira.

Pussar från johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0