Ensamheten är min bästa vän.

Många frågar mig om hur det är att vara ensam här i Oslo.
Jag tror jag svarat alla att om jag inte hade internet så hade det varit oehört jobbigt.
Men om sanningen ska fram så trivs jag att vara själv.
Det är en avkoppling att göra det jag känner för.
Igår kväll var jag ute och tog en promenad i stan på kvällen och var hemma runt 10.
Sitta och kolla på tv och vid min bärbara på kvällen innan jag somnade..
Ingen jävel som stör.
Skillnaden är bara den.
Att det är inte en jävel som stör.
Jag menar, jag gör jue samma sak hemma om dagarna när jag inte jobbar eller festar.
Men hemma är det alltid nån som stör mig och det kan bli jävligt trötsamt i längden.
Vill nog vara själv tills jag saknar attbli störd.
Vill bli störd av nån, men just nu har det blivit för mycket av den grejjen.

Så svaret på er fråga: det er herlig / det är underbart.

jeg snakke me en underbar jente idag om boende.
Skulle höra av mig i mitten av juli, verkade jävligt positivt.
1 Oktober trodde hon att hon hade många ettor att hyra ut.
Ringde på annonsen som stod på internet och hon verkade väldigt seriös.

Jag citerar svenska föreningen " jobb är lätt att få men svårare med boende".
Hur fan kan man säga så när dom har över 20 rum ledigt.
Säkert lite små sura att jag inte bokade på plats.
Först ba, vill du titta på ett rum?
Sen i slutet så var det jävligt svårt helt plötsligt.
1månads upp sägningstid.
Hahahahaha, har god lust att ringa och säga på telefon .
Du såg ut som ett intryckt ollon... min undelat vill flytta in och dela rum med hans fru..
Sen faxa iväg mitt scannade arsle hos den där indien som skrek 10KRONOR.

Men sånt är jag både för gammal för och för mogen för, sjunker inte ner på hans nivå.
Dusch nu!! xD

Jusste. har ett nytt nr här i Norge. - +47 47448583
Fixade det idag :) pussar och kramar från en ensam johan :)

Kommentarer
Postat av: Nettus

Hej Johan!

Elin tipsade mig om din blogg. Kul att det verkar gå bra!

Kram från Nettis

2009-06-12 @ 18:56:18
URL: http://nettus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0