Bloggkramp och ett roligt inlägg på Calles blogg.

Nu tror jag bloggkrampen har gått över.
Inte velat skriva nått förns för ett tag sen.
Läst på Calle Schulmans blogg.
Aldrig garvat så mycket i hela mitt liv.
Mådde fan bra av riktig humor.
Kolla detta inlägg det här är humor:


När jag har sex: 

" Ibland när jag har sex leker jag att jag är Hesa Fredrik - ni vet den där signalen som ljuder den första måndagen var tredje månad, eller vad det är.

Jag knullar som Hesa Fredrik! Det går till så här: Jag går ut på balkongen och skriker åt alla grannar att stänga fönster och dörrar och sätta på radion. Sen tassar jag in i sovrummet. Eller "skjutbanan" som Hesa Fredrik kallar det. Ja..så sätter jag igång med mitt värv.

Att knulla som Hesa Fredrik är inte särskilt svårt. Man ligger på ett vanligt sätt, men rättar sig efter ett ljudschema: ett sju sekunder långt stön ljuder och följs av en 14 sekunders paus, sedan nytt stön, ny paus och så vidare under två minuter. Efter en längre paus (cirka 90 sekunder) hörs sedan det 30 sekunder långa "faran över"-stönet.

Sen är jag färdig. Och grannskapet kan återgå till sitt vanliga liv."

Satt och garvade ett tag efter inlägget och började fundera ut om jag kunde ge ett roligt svar tillbaka.! ^^
Så här svarade jag han.
Fick in ångest i mitt svar.


Anonym sa...


Hörde dig igår. Jag satte lättfilen med jordgubbssmak i fel strupe. Kunde ej därför skrika tillbaka. Jag njöt iallafall av tanken på vad som hände hos dig sen.
Det sista jag minns är att min sambo sa: "varför tittar du så konstigt på mig?"
Medan jag skinkade på henne i det bruna hålet nynnade jag för mig själv: "ångest ångest är min arvedel min strupes sår" osv, till Pippis: "Städa städa varje fredag."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0