Blogg från St Olavs Plass 1

HeiHei Svenskjevlar!

Hoppas alla har det riktigt bra hemma i Sverige.
Själv har jag det kanon i Oslo.
Blivit förälskad i den här staden.
Alla är så trevligt förutom när jag var på nått liknande pizza hut i dag på stjaonen...xD
En jävla snubbe går bara rakt i och tar två pizza slize och drar... jag ba wohoo.... haha två jävla timanställda jobbade.
Två vackra jentor med andra ord.
Sen så fick jag betala 90kr för den jävla måltiden medans den jävel går in och tar och drar hahaha.
Vilket jävla folk, men jag diggar dom iaf. :)
Sååå jävla mycket folk också... många härliga rumpor att titta på.

Kan börja med bussen idag.
Pappa körde mig till T Centralen i morse och jag drog med bussen.
Hade så jävla ont i röven när vi var framme asså. =)
Satt brevid en jävla engelsk man mellan Karlstad och Årjäng.
Gubbjäveln somnar med öppen käft och kepsen ner på näsan sen så ramlar han på mig....
Ni skulle sett min min, tur att ingen såg den asså.. :) hahahha.
Aldrig varit så arg i hela mitt liv... han trodde han ägde vårat säte asså, så jag började trycka tillbaka med flit när han sov ... haha.

Letade en lång jävla stund efter mitt hotell men sen pratade jag med en jenta i stan och hon sa att jag skulle ta Tbane.
Så jag betalade 25nok för att åka til National Theatern.
Där fick jag fråga mig fram igen och efter 10mins gång kommer jag fram till mitt hotell.
Blir så glad när jag får se min mini bar och mitt rödvin på bordet.
Och så fixade jag internet uppkoppling som scandic bjuder på.
Så nu sitter jag här och har njutit av min balkong.

Imorgon ska jag till skattekontoret och fixa skattekort.
En kontakt via nätet har hjälpt mig med vad jag ska göra.
Han har bott i Oslo i 9år och jag tror jag vet vad han gör.
Fått adress och det jag ska säga på skattekontoret.
Nu ska jag leta lite mer information inför imorgon.

Lite bilder:

 
Rödvin och godis.!


Mini Baren ^^ blir väl en filmkväll.


Nöjd på min balkong :) kollar ut över utsikten.



  

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tänk på att minibaren Kostar extra!!//Pappa

2009-06-11 @ 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0