banken och bokning.


Trött, sliten men ändå glad.
Var på banken idag igen......
Skulle sätta in pengar på mitt konto så jag hade till min bussresa till Oslo imorgon.
Tog inte lika lång tid som vanligt, men gud ska fan veta att det tog tid.
Har nr 305 och när jag kommer in så är det 10 nummer före.
Man ba ok chill, bara sätta sig och vänta.
HAHAHA.
Då kommer det en kärring som vill ha hjälp med hur man fixar internet bank och kärringen har 12000 frågor.
Man ba great.... tog sin lilla stund.
Sen när det var min tur efter lite drygt 45min.
Så tar det jag ska göra enbart 20 sekunder.
Massa svordomar för mig själv när jag gick ut från den där jävla skit banken.

Bokat nu iallafall.. xD
Nått possitivt i helvetet :)
Imorgon vid den här tiden sitter jag och sover nånstans i mitten av sverige.
Ikväll ska jag ut och se matchen, sen dra hem ganska tidigt eftersom jag ska upp 6 imorgon bitti.
Bussen går från sthlm C kl 07:45.

Vi kanske ses på pg ikväll ^^ .
Ta hand om er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0