Ändrade planer och shopping.

Hallå allesammans.

Jag shoppade för 3 tusen idag.
Det måste jag lätt säga att det behövdes nu inför sommaren.
Lite ändrade planer nu med oslo resan.
Kommer att åka nu på torsdag istället för fredag och stanna till söndag.
Uppleva lite krog/klubb i som sägs nordens bästa partystad.

Dagen har varitbra men lite stressig.
Började med att jag fick stå på banken som vanligt lite överdrivet länge.
Hatar verkligen banklivet.
Undrar fan om det var det dom drömmde om på gymnasiet.
Åh när jag blir i medelåldern vill jag sitta med kläder jag inte valt själv på en bank.
Fyfan för bankmännsikor.
Sätt in lite mer personal och fler kassor så kanske det blir nånting gjort lite lite lite snabbare.
Hotell Edderkoppen bokat.
Skratta ni.
Vilket jävla namn på ett hotell.
Skulle man träffa nån ute på stan i helgen så blir det väl den här kommentaren 5 i 3 fredag natt.
Följerrr du med till edder *klunk* koppen.
Ja jusste hahaha glas koppen... hahah... jusste...

Suck.

Nej men jag ska åka buss i 7 timmar och 45 minuter jippi...
Sen buss hem på söndag 7 timmar.
Det blir en upplevelse.

Må så gott så hörs vi.

Föressten min nya outfit för idag:

^^ lite väl bra eller vad säger ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0